Vzhledem k vysokému množství objednávek v tomto období bychom vás rádi informovali, že negarantujeme doručení objednávek do Vánoc. Děláme vše pro to, aby byly vaše zásilky doručeny co nejdříve. Děkujeme za pochopení a trpělivost.
Reklamace
Reklamace zakoupeného zboží provádějte přímo u nás. Vždy se reklamace pokoušíme vyřídit k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Záruka se nevztahuje na:
- Vady vzniklé běžným opotřebením
- Nesprávným použitím výrobku
- Nadměrným namáháním a přetěžováním
- Násilné poškození (protržení, propálení atd.)
- Škody vzniklé nevhodnými úpravami zboží a nesprávnou manipulací
- Nesprávným skladováním
- Mechanické poškození
Postup pro reklamaci:
- Zašlete nám vyplněný reklamacni-formular. V elektronické podobě na email info@hackov.cz či poštou na níže uvedenou adresu.
- Zboží vhodně zabalte a přiložte k němu reklamační formulář a kopii dokladu o zakoupení (fakturu).
- Zboží doručte na adresu Jan Petrus, Švermova 1650, 266 01 Beroun.
Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30dní od převzetí balíčku. V případě odstoupení od smlouvy máme povinnost Vám vrátit peníze na Váš bankovní účet do 14 dnů. Všechny požadavky se snažíme řešit v co nejkratším čase.