Zákaznická podpora:info@hackov.cz

Reklamace

Reklamace zakoupeného zboží provádějte přímo u nás. Vždy se reklamace pokoušíme vyřídit k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se nevztahuje na:

  1. Vady vzniklé běžným opotřebením
  2. Nesprávným použitím výrobku
  3. Nadměrným namáháním a přetěžováním
  4. Násilné poškození (protržení, propálení atd.)
  5. Škody vzniklé nevhodnými úpravami zboží a nesprávnou manipulací
  6. Nesprávným skladováním
  7. Mechanické poškození

Postup pro reklamaci:

  • Zašlete nám vyplněný reklamacni-formular. V elektronické podobě na email info@hackov.cz či poštou na níže uvedenou adresu.
  • Zboží vhodně zabalte a přiložte k němu reklamační formulář a kopii dokladu o zakoupení (fakturu).
  • Zboží doručte na adresu Jan Petrus, Švermova 1650, 266 01 Beroun.

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30dní od převzetí balíčku. V případě odstoupení od smlouvy máme povinnost Vám vrátit peníze na Váš bankovní účet do 14 dnů. Všechny požadavky se snažíme řešit v co nejkratším čase.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz